Ledenadministratie

De kerkrentmeesters houden voor onze gemeente de ledenlijst bij. Wijzigingen van gegevens worden uitgewisseld met de landelijke ledenadministratie van de PKN.

De meeste emailadressen en telefoonnummers zijn in de ledenadministratie niet bekend, dus wij stellen het op prijs als u deze aan ons doorgeeft en het ook kenbaar maakt als er iets wijzigt. Ook als u bezwaar heeft tegen het vermelden van bepaalde gegevens, dan kunt dit aangeven.

Normaal gesproken hoeft u bij een verhuizing niets te doen. De overheid geeft de verhuizing door aan de kerk, behalve als u zelf bij de burgerlijke stand heeft aangegeven dit niet te willen. Als u naar een andere plaats verhuist, dan komt u automatisch terecht in de kerkelijke gemeente op het nieuwe woonadres. Wilt u liever bij een andere wijkgemeente horen dan waar u automatisch bij bent ingedeeld, dan kunt u contact opnemen met de ledenadministratie.

Contactpersoon: P. van den Boogert, Hambloksestraat 14, 5308 KN Aalst, tel. 06-21123890, e-mail: pvandenboogert@hervormdaalst.eu.