Versoepelingen Kerkdiensten

Gisteravond hebben we vergaderd als kerkenraad en besloten om vanaf komende zondag weer met maximaal 50 personen in de kerk samen te komen. De richtlijnen van het CIO en de PKN geven hiervoor de ruimte. Ook de crèche en – indien deze is ingeroosterd – de Schatzoekers zullen weer van start gaan. Wel blijven bepaalde maatregelen van kracht:

• Het is belangrijk dat we 1,5 meter afstand houden
  • We zullen per zangmoment één couplet zingen op ingetogen wijze
  • Bij het verplaatsen zullen we een mondkapje dragen
  • Voor de morgendienst moet er worden gereserveerd
  • Voor de avonddienst hoeft er niet gereserveerd te worden

We danken de HEERE vanuit ons hart dat we weer bijeen kunnen komen! Laten we als broeders en zusters hier trouw in zijn. Trouw naar Gods huis in antwoord op Zijn genadige trouw. Dan denken we aan Psalm 92:

“De rechtvaardige zal groeien als een palmboom, hij zal opgroeien als een ceder op de Libanon. Wie in het huis van de HEERE geplant zijn, die mogen groeien in de voorhoven van onze God.”

Als we trouw zijn aan de HEERE, dan zijn we als een palmboom. Weet je wat het geheim is van een palmboom? Hij groeit tegen de verdrukking in. Al krijgt hij nooit regen en staat hij altijd in de felle zon. Een palmboom blijft groeien en groen. Willen wij groeien en staande blijven? Laten we dan in liefde trouw zijn aan de HEERE en elkaar.

Namens de kerkenraad en in Christus verbonden,