75 jaar bevrijding Aalst

Dit jaar mogen we gedenken en vieren dat we 75 jaar in vrijheid leven! Door de omstandigheden rondom het coronavirus wordt duidelijk dat vrijheid niet slechts de afwezigheid van oorlog is. Echte vrijheid is meer – het gaat dieper. Volgens de Bijbel is echte vrijheid te vinden in Jezus Christus. Gods Zoon is mens geworden om voor onze vrijheid te strijden. Door Zijn sterven aan het kruis versloeg Hij het kwaad en de zonde. Wie vanuit Zijn offer leeft, ontvangt echte vrijheid om in gehoorzame liefde te leven.

U bent van harte uitgenodigd om deze bevrijding via de website van de kerk met ons mee te vieren (www.hervormdaalst.eu). Vanwege het coronavirus komen we niet samen in de kerk. De dienst wordt online uitgezonden op zondag 3 mei om 9.30 uur waarin Ds. J. Domburg voorgaat.