Collectemunten bestellen

In onze gemeente maken we gebruik van plastic collectemunten. Bij alle kerkelijke collectes kunt u ze gebruiken. De collecte-munten hebben als voordeel dat u niet steeds op zoek moet naar (klein-)geld voor de collectes. Ook is met de bestellingen voor de collectemunten belastingvoordeel te behalen. U kunt de betalingen als giften aftrekken bij uw belastingaangifte. Dat voordeel kunt u opnieuw schenken aan uw kerk.

Er zijn munten met een waarde van € 0,60, €1,25, € 2,50, € 5,- en € 10,-
U kunt op iedere eerste maandag van de maand tussen 19.00 uur en 19.30 uur collecte munten halen bij fam. Van Wendel de Joode, Kon Emmastraat 27. Zet het aub. in uw agenda.

De data in 2018 zijn maandag 8 januari, 5 februari, 5 maart, 9 april, 7 mei, 4 juni, 2 juli, 3 september, 1 oktober, 5 november en 3 december.

Een tweede mogelijkheid is om via onze webwinkel de munten te bestellen. Dat kan via de Kerkgeld App of via de knop hieronder. De munten kunt u dan vanaf iedere tweede zondag in de maand na de dienst ophalen.

Welkom!

Vul hier uw gebruikersnaam en wachtwoord in.